Gerard-en-Diana-Henny en Mary in-Las-Vegas.reismee.nl

Dag 11

Dag 11

Vandaag zijn we naar de shoppingmall geweest. En het eerste wat we zagen was, dat de Tommy winkel gesloten was. Wat was dat nou!!!!! Eerst maar eens vragen wanneer ze weer open gaan. Zaterdag. Gelukkig kunnen we toch nog vlak voor we weggaan langs de Tommy winkel. We hebben afgesproken om na een uur of anderhalf weer bij elkaar te komen. Dat winkelt toch wat makkelijker. Anders loop je zo achter elkaar aan. Na het winkelen wilden we naar het zwembad gaan. Helaas was het een beetje bewolkt. De temperatuur is wel goed, rond de 25 graden. We besloten dan om toch maar met de auto naar de RED ROCK CANYON te gaan. Gerard en Diana wisten ongeveer de weg nog. Zij waren hier 2 jaar geleden ook naar toe geweest. Maar in de tussentijd is er heel veel bij gebouwd in Las Vegas. Na 1 keer verkeerd te hebben gereden kwamen we op de goede weg. Onderweg kwamen we het dorpje Bonnie Spring tegen. Een oud klein Nevada stadje! Woont niemand. Het is een soort museum dorpje. We hebben daar een lekker bakje koffie gedronken met cheesecake. Na eerst de verkeerde afslag te hebben genomen. We kwamen in het verkeerde park uit. Dit was een park waar je lopend door heen moest. Dat was niet de bedoeling, we wilde de scenic route met de auto. De man van de entree vertelde, dat er 10 minuten geleden ook een Nederlands gezin naar binnen was gegaan . of wij ze kende!!! Volgens mij denk ie dat Nederland zo klein is, dat iedereen elkaar kent. We hebben hier wel het bezoekerscentrum bezocht, en een film gezien van het ontstaan van de boerderij, die nu het bezoekerscentrum is. Na een minuut of 20 zijn we weer verder gegaan. We hebben een route gereden die 20 mile was. Het was weer prachtig en mooi. Rond 5 uur zijn we weer naar het hotel gereden. Henny en Mary zijn een uurtje plat gegaan, en Gerard en Diana nog even de strip op. We hebben om 7.30 uur afgesproken om te gaan eten. We gaan dit keer bij de Red Lobster. En we hebben weer HEERLIJK gegeten. Na het eten hebben Mary en Henny bij het Mirage naar de show gekeken. Het was hier net of er een vulkaan uitbarsting is. Gerard en Diana zijn doorgewandeld naar Treasure Island, daar was een piraten show, met als afsluiting vuurwerk. We hadden op een bepaald punt afgesproken om elkaar weer te zien. Maar door de drukte hebben we elkaar misgelopen. Mary en Henny waren terug naar het hotel gelopen, en hebben op sommige points staan te wachten of ze ons zagen. Wij hebben een paar keer heen en weer gelopen bij Mirage. Uiteindelijk zijn wij terecht gekomen in de piano bar.....!!! (was heel gezellig) Mary en Henny kwamen we later tegen in het casino van het hotel. We hebben nog een paar dollar in de bak gegooit. Helaas geen winst. Mary en Henny zijn nog even mee gegaan naar onze kamer. We hebben even op de site gekeken voor reactie´s en daarna foto´s gekeken van de afgelopen week. Inmiddels was het 1 uur geworden......Wat we morgen gaan doen!!!!!

Truus Vlasblom

Hallo vakantiegangers jullie maken een machtige reis geweldig. Geniet ervan en ik hoor de verhalen wel.
Groetjes en liefs Truus.

Dimitri

ik wil ook naar Las Vegas.....;-)

veel plezier,

Dimitri

Lotte

Hooi Oma,Opa,Diana en Gerard!
Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin daar ..
ik zou er ook wel naar toe willen .. diana ik wil de volgende keer mee :)
Maar nog veel plezier en tot maandag .. :)

xx Lotte

Darina

Hoi hoi, een geweldige reis zeg! Nog veel plezier en geluk bij de slotmachines....

Ik wil straks alles horen dus zet je schap Marry!!!

Groetjes en nog veel fun.

xxx Darina

Peter en Rika

Hoi luitjes,

Zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin. Maar wat een domper zeg " de Tommy winkel dicht !!! ".
En kon Ralf Lauren dat niet goed maken?
Houden jullie wel je bagage in de gaten met al dat gehop. Ik denk dat het vliegtuig allleen voor jullie al een aanhangwagen nodig heeft. Maar dat zal wel niet uitmaken. We hebben het idee dat jullie al aardig winst maken in de casino's. Maar als het teveel word, jullie zeggen het maar, we helpen wel een oplossing zoeken voor jullie. Een prive jet is zo geregeld, we komen jullie wel ophalen. Nee het is echt niet teveel moeite, we doen het graag voor jullie.

Groetjes,
Peter en Rika.

Julian en Gabrielle

Hallo opa en oma ,gerard en diana,
Ik ben nog laat op want ik mocht met mama naar de foto's kijken op jullie site ....zie erg leuk uit... Julian moest lachen om jullie verhaal hoe jullie een motel omschreven ...maar hij wilde net als ik jullie gewoon effe zeggen dat we nu weer vanacht in ons eigen vertrouwde bedje gaan slapen ...lekker weer thuis zijn we. Dus konden wij julian en ik samen nu ook jullie een krabbel geven op jullie site... Veder horen wij graag de verhalen nog sappiger van mijn oma (mama)zelf ..hahaahahah wanneer jullie weer thuis zijn...Ga jij ook nog een kadootje mee nemen oma vraagt julian ....hij hoop het ...heerlijk ventje is het toch als ik vraag wat moet ik nog vragen aan oma ...en opa Maar niet alleen voor hem zelf aaaaaaaaaaaa lieverd...voor iedereen zegt hij ... Ik zie jullie gauw weer en julian mis jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zegt hij, dikke kus van hem groetjes van Julian en Gabrielle en de rest van de Vosjes xxx