Gerard-en-Diana-Henny en Mary in-Las-Vegas.reismee.nl

het zit erop

Het zit er weer op.

Zondagnacht om half 4 liep de wekker af. Om 4 vertrokken we naar het vliegveld. Henny en Marry vlogen 2 uur eerder dan ons. Om half 5 moesten we op het vliegveld zijn. Het was heel druk. Wij wilde proberen om met de zelfde vlucht mee te kunnen. Helaas kon dit niet omdat het te druk was. Alle vliegtuigen zullen vol zitten vertelde ze ons. Jammer. op het vliegveld bleek dat de vlucht van ons een uur later ging. Dat is geen probleem want we hadden tijd zat in Chicago. Afscheid genomen van Mary en Henny want we zouden elkaar pas weer 5 uur later terug zien. Bij ons wilde het inchecken niet lukken, we moesten dan maar naar de balie. Na 3 keer met tussenpozes van een half uur lukte het eindelijk. Dan de tijd door brengen van 5 uur.pftttttttttttt hoe doe je dat. Eerst maar een gaan ontbijten. Daarna heb ik de laptop maar even gepakt en wat bleek ik had gewoon internet. We zijn toen naar uitzending gemist geaan en hebben wat programma's van tv gekeken. Zo kom je dus de tijd door.

Op het vliegveld in Chicago stonden Mary en Henny al te wachten op ons. Na een enthousiaste begroeting, alsof we elkaar jaren niet hadden gezien.(grapje), gingen we even wat eten bij de Mac Donalds.

Eindelijk na 3 uur was het zover we gingen de lucht in. Het was een rustige vlucht . Gerard en ik hebben na het eten een slaappil genomen en waren zo vertrokken. Later hoorde ik dat henny ook een slaappil had genomen van Gerard. Alleen bij hem werkte ie niet. Mary had onrustig geslapen. Het was heel vermoeiend de reis heeft weer 23 uur geduurd. Maar ik heb het er graag voor over gehad. En ik denk dat de andere er net zo over denken.

Wij vonden het heel leuk en gezellig en hebben weer een mooi deel van Amerika gezien.

Mary en Henny

Het zit er inderdaad weer op .

Wij hebben met elkaar een geweldige reis gehad,we kwamen ogen en oren(en voeten) te kort.
De 15 dagen zijn omgevlogen ,maar dankzij de prachtige foto s die Diana gemaakt heeft kunnen we er nog vele jaren van nagenieten.

Amerika heeft veel indruk op ons achtergelaten ,via de reisverslagen kan je dus ook lezen hoe overweldigend het allemaal was.

Dankzij Gerard en Diana hebben wij een onvergetelijke reis meegemaakt,zij hebben alles tot in de puntjes voor ons verzorgd.
Dus Diaan en Gerard hartstikke bedankt !!!!!!!!!!!!
FOREVER FRIENDS xxxxxxxxxxxxxxxx

Henny en Mary