Gerard-en-Diana-Henny en Mary in-Las-Vegas.reismee.nl

De laatste dagen....!!!

Over de laatste dagen is niet veel te vertellen. Die hebben we een beetje het zelfde door gebracht...

Oke, we zijn natuurlijk l WEER wezen shoppen. En weer heel veel uitgegeven. Vrijdag avond zijn we nog even naar Fremontstreet in Downtown geweest. Dit was een hele ervaring van wat we daar zagen. We kregen eenmini concert van Queen.!! Dit speeldeaf op een groot videowall in de lucht.Het liep als een plafond boven je.( een paar100 meter)Zaterdagavond zijn we naar een Middeleeuws ridderfestijn met eten geweest. Dit was/is onze laatste avond in Vegas. Voor de rest hebben we in het zwembad gehangen.De laatste dagen waren heet. Als je 10 minuten uit het water was moest je er gauw weer in.

We zullen Las Vegas zeker missen. Maar de rust van thuis is ook weer fijn. Weer even bijkomen van al die rinkelende bellen en al die lichtjes. En ook van al die pracht en praal.

Foto's volgen later nog....... heb er geen puf meer in.....

Het in hier nu 10 uur en we gaan lekker naar bed. Om half 4 loop de wekker af.... Om 4 uur vertrekken we naar het vliegveld.De huurauto hebben we vanmiddag al ingeleverd. scheelt vanacht weer allemaal. Maandagmorgen rond half 10 landen we in brussel. Dus we hebben nog een aardig tijdje voor de boeg. Als jullie dit allemaal lezen zijn wij onderweg naar huis.