Gerard-en-Diana-Henny en Mary in-Las-Vegas.reismee.nl

Het vertrek

Nog een paar uurtjes en dan is het zover.

Zondag 2 mei vertrekken we.

We vliegen vanaf Brussel airport , om 11 uur gaan we vliegen.

Eerst vliegen we naar Chicago waar we een tussenstop hebben van 3 uur, eerst was het 1 uur en 50 minuten.

dimitri

eindelijk rust! hahaha

veel plezier

Barca

Heel veel plezier, geniet ervan en zal de site in de gaten houden.
doei doei

Constance

Veel plezier!!!!

Peter en Rika

Hey Vakantiegangers,

Als ik de website bekijk loop ik rood aan van jalouzie........... ppffff even een diepe zucht en het is weer weg. En blijft er alleen nog maar een hele grote gun factor over. Het is jullie namelijk alle vier enorm gegund. Ik hoop dan ook dat juliie buitensporig veel plezier hebben en dat de enige klacht die jullie hebben is, dat de kaken zo 'n zeer doen van het lachen dat je af en toe een pauze in moet lassen.
O... kan ik een dollar lenen, en wil je die dan in een fruitautomaat voor mij gooien. Ik hoor wel wat de winst is.
Groetjes,
Rika

truus en gradus,

Ik wens jullie een kei gekke vakantie
geniet er van en tot snel

de van geentjes.

Joke

Hai!

Leuk verhaal zeg, nou ja op sommige punten iets minder, maar dat gebeurt nu eenmaal. Hardstikke fijn dat 't allemaal gezellig is, hou het ook zo....alsof DAT moeilijk zou zijn haha! Met Teun Kreun gaat 't prima. Hij heeft Amy's mand in beslag genomen en al een paar keer HEERLIJKE MODDERBADEN genomen..Hij is ijdel....mooie vacht natuurlijk he? En hij wordt uiteraard regelmatig besnuffeld door homo's maar hij bijt lekker van zich af. Dus....hij heeft 't ook naar z'n zin en Amy net zo goed! Straks ga ik weer de dijk op en HOOP dan maar dat 't modderbad vandaag overgeslagen wordt haha! In ieder geval GENIET er allemaal lekker van! Heel veel plezier nog!
Groetjes,
Gerrit en Joke.