Gerard-en-Diana-Henny en Mary in-Las-Vegas.reismee.nl

veranderingen!!!!

Er is heel wat veranderd in de afgelopen perioden. We hebben aan Henny en Mary gevraagd of zo ook zin hadden om mee te gaan. Het afgelopen jaar hebben ze een rot periode gehad...En wij vonden dit juist een nieuwe start en zeker iets om naar uit te kijken. En Afgelopen zaterdag kwam het JA woord. Zondag hadden we afgesproken om de tickets te gaan bij boeken...!! Het liefst natuurlijk op de zelfde vlucht. Maar wij hadden natuurlijk onze tickets op 3 januari al geboekt. Zondagmiddag om 16.15 uur begonnen met het zoeken naar de tickets. En Ja hoor het is gelukt, na 3 uur zoeken. We hebben ze op de 3 van de 4 vluchten kunnen boeken in het zelfde vliegtuig, en wat nog het leukste was we konden ook nog met z'n 4en naast elkaar zitten. Alleen op de terugvlucht hebben Henny en Mary vanaf Las Vegas, tot Chicago een andere vlucht. Maar vanaf daar zitten we weer bij elkaar.

Inmiddels de kamers die ik heb geboekt geanuleerd en nieuwe boekingen gedaan voor 2 kamers .

De hotels blijven gewoon het zelfde. Excaliber en Imperialpalace.( zie vorig bericht voor foto's). we vinden het heel leuk dat ze hebben besloten dat ze meegaan, en we kijken er uit.

Reacties

Reacties

Gabrielle

Hallo lieve vakantie gangers,

Ik kan helaas niet meeeeee... sorry daarvoor hahahaha.. Maar het idee om mijn ouders wel mee te vragen ..vind ik echt top..!!(Gerard en Diana) Ik ben ook een beetje trots dat ze na een rottige periode toch iets gaan doen wat ik eigenlijk nooit had verwacht dat ze dat nog mochten mee maken...De reis hebben ze dan ook nog niet achter de rug maar het vooruitzich is natuurlijk net zo leuk... Ik ben ook best blij dat mijn ouders van die goeie vrienden ..hebben in voor en tegen slagen ,staan ze er toch maar...En dat ze het avontuur samen met mijn vader en moeder willen delen..(Dankjewel Gerard en Diana). Ik wens jullie alle dan ook een hele goed reis toe..met veel plezier en dat jullie veel bijzondere dingen mogen gaan bezichtigen... Hou van jullie alle en geniet, geniet, geniet....doei allemaal Gabrielle en de Vosjes

Charell

Super leuk!!! Echt heeerl erg! Xxx

Dimitri

Las Vegas en Chicago is altijd beter dan een cruise over de Rijn (lol)

Gerard en Diana bedankt voor dit geweldige idee en aanbod.

Heel veel plezier gewenst!!!!

Groeten Dimitri, Sandra en de guppen

Aad van Bodegraven

Wat een geweldig aanbod,heel veel plezier en ik zal jullie reisverslag volgen.
Liefs en groetjes Aad.

Patrick en Thomas

Heel gaaf!!!

Het is dat wij in die periode ook al gaan anders ..... haha

kuszzz

Jan en Nel de Bruin Rijsbergen

Het is bijna niet te geloven. Maar we wensen jullie
ontzettend veel plezier. En geluk in Las Vegas.
Jan en Nel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!